İlk gebeliğim ❤️14.02.2023 tarihinde riskli gebeliğe randevum vardı tam 39+0 dım o gün bi kaç gün öncesi randevuya gittiğimde herseye hazırlıklı ol geldiğinde doğuma alabilirim seni dedi riskimde şekerden dolayı insülin kullanıyordum ve amniyon sıvısı fazlaydı.Neyse o gün sabah 9 gibi hastaneye gittim doktorun yanına saat 13:45 gibi falan girdim ultrasonla baktıktan sonra bana yatış kağıdı verdi ve yukarı doğumhaneye çıktım hemen üstümü soyunum damar yolum açıldıktan sonra tek kişilik doğum odasına geçtim saat 4 gibi nöbetçi ebeler ve doktorlar gelecekti onlar gelene kadar odada bekledim onlar geldikten sonra muayene odasına girdim alttan muayene yapıldı ve 2.5 3 cm açılmam varmıs o gün bana 2. Buçuk tane suni sancı verildi hiç birşey hissetmedim o gün zaten gün boyu hep ntsye bağlı kalıyorsun neredeyse ve saatte 1 çatı muayenesi yapılıyor ertesi gün oldu 15.02.2023 tarihinde saat 4 gibi diğer nöbetçi doktorlar geldi doktor geldiğinde açılmam 4 cm olmustu eğer bugün doğuramazsan sezeryana alıcam seni dedi muayene sırasında suyumu patlattı suyumu patlatınca hem kendi sancım hemde suni sancı biraz dayanılmaz gibiydi akşam saat 11 gibi açıklığım artık 10 cm olmuştu bu sefer bebeğin kafa tam aşagı yerleşmemişti ebeler kakan geliyormuş gibi ıkınmam gerektiğini söyledi ve ben ıkınamıyordum neyse zar zor cocugun artık kafası yerleşmişti ve hemen yatağımı saat 1 gibi çatala çevirdiler sancın geldikçe ıkın dediler sancım geliyordu ıkınıyordum gidiyordu bırakıyordum neyse en son gelen sancımda saat gece yarısı 16.02.2023 tarihinde saat 1 gibi 2 kişi karnıma bastırdım ve tüm gücümle ıkındım oğlum çıktıktan sonra resmen kendimi rahatlamış hissettim doğum esnasında kesi atıldı ne kesiyi nede dikişleri hissetmedim sanki o sancıyı hiç çekmemiş gibiydim şimdi oğlum 15 günlük oldu rabbim ona uzun ömürler versin o kadar güzel bi duygu ki bütün herşeyin önüne geçiyor ve oğluma baktıkça iyi ki doğurmuşum diyorum ❤️