Arkadaşlar hamilelikten 2ay önce solgar folik asit içiyordum hamile kaldıktan sonra da ilk 3 ay Imom içtim onun içinde de demir vardı sonra doktor tavsiyesi ile 3.ayın sonunda onu bırakıp d ve demir vitaminine başladım şu an 6 aylık hamileyim hamilelikten önce demirim 7 iken takviyelerle 24 olmuştu bu hafta kan verdim şu an yine 9a düşmüş hiç artmıyor gibi. Kullandığım ilaç ferro sanol. Aranızda tavsiyesi olanlar var mı?