yagmurb canım ben erken doğum yaptım o yüzden nefes alırken zorlanıyordu. O sebeple küveze alındı bebeğim 10 gün kaldı entübe edildi. Şükürler olsun şimdi sağ salim yanımda. Evet biliyorum çok zor, dayanması çok güç ama inan geçiyor. Bebişlerimiz sandığımızdan çok daha güçlü ve azimliler. O da senin yanına gelmek için çabalıyor emin ol. Sen bu sırada bol bol dinlen, ameliyatının tüm ağrısını sızısını atlar bebeğin geldiğinde toparlanmış ol. Strese girme, bol bol su ve süt yapıcı takviyeleri kullan. Sütüne odaklan. En iyi ilaçları biziz, bizim sütümğz. Rabbim sana sabır versin, sağlıkla kavuştursun inşallah 🤲