Esra_gul ben 24’te yaptırmıştım, doktorum çok şeker yüklemesi yanlısı değildi ama bende insülin direnci olduğu için her ihtimale karşı yaptırmak istedim. Aç karna önce kan veriyorsun ardından eczaneden 50 ml glukoz aldırıyorlar (meyveli gazoz bildiğin) 5 dk içinde onu içip 1 saat sonra tekrar kan veriyorsun bu şekilde oluyor. Kan testi ücreti hastanene göre değişir tabii ama haricinde başka bir para vermiyorsun