Yagmur_277 Selamlarr 37 haftalık hamileyim vajinada batma hissi oluşuyor birden giriyor ağrı ve adım atılmıyor sizler de böyle bir sorun var mı ?
1Lokumunannesi Ben de bugün 38+0 oldum 36 dan beri aynı şikayeti yaşıyorum doktor bebeğin baskısı dedi nst de sancı falan çıkmadığı için endişe etmemek gerekiyormuş.
Yagmur_277 1Lokumunannesi nst hafif rahim kasılmalarım olduğunu hdoğuma rahimin hazırlandığını söyledi