Emelyetik Allah izin verirse yarın 17 haftalık olacaz ama karnım sertlesiyor sağ tarafımda ağrı girip çıkıyor anlamadım artık karnım yavas yavaş sertlesiyor ondan mı bilemedim korktum.
AyFa1608 Emelyetik o haftalarda benimde oluyordu. Sağ karın boşluğum ağrıyordu. Rahim büyüdükçe olabliyor öyle ağrılar 🥲
Minis122 Emelyetik bende 17 haftaligim.sag tarafimda bebek. Genelde. Orda hep bi hareket ve sertlesme hissediyorum agri cok olmuyor ama. Buyudugu icin oluyor
Emelyetik Sena00 ilk başlarda benim de bel ağrılarım aşırı oldu şimdi ise karnım başladı bu haftalar balayı deniyor ama ben daha yaşayamadım balayıni neyse bakalım bunada şükür 🤣😁
Emelyetik AyFa1608 peki çocuk sağ tarafta mi duruyordu hep. Benim sağ tarafta sürekli ve semsert oluyor
Sena00 Emelyetik ben ilk kızımda hiç balayı yaşamadım 😁 bunda yaşarım diye düşündüm aba bu hamileliğim daha beter geçti
HeycanliMommy Emelyetik sormayın influenza oldum ben de. Bu balayı bana bi gelmedi sanki. 16 haftada 16 gün rahat edemedim😔
AyFa1608 Emelyetik İlk gebeliğimde de sağdaydı erkekti. Tam hareketi adam akıllı hissedeceğim zamanlar kaybettim onu. Şimdi kıza hamileyim yine sağda. Hareketleri de sağda oluyor.
Emelyetik Kubare134 erkek dendi ama daha tam belli deyil. Erkekler de sağ tarafta olur diyorlar bakalım hayırlısı.
Emelyetik cansaayy aynen kaç defa onun yüzünden hastaneye gittim hep de yatış verdiler idrar yolu enfeksiyonu dan hatta en son gittiğimde karnıma bakarken benim idrarim kırmızıya dönük dedim idrar testi aldılar susuz kalmisim yatış verdiler analık çok zor
Minikmucizemmm26 Emelyetik biz de bugün 17. Haftaya giriş yaptık bugün benim de zaman zaman sağ tarafım da ağrı oldu ve göbek deliğinin alt kismin da zaman zaman acı hissettim normaldir diye düşünüyorum şiddetli değilse korkmayın
Emelyetik HeycanliMommy alın bendende o kadar sadece kusmalarim kesildi geri kalan hep var hamileliğimde buzdolabimin kapagini bile açamıyorum