Bir kaçınız biliyor gerçi bugün doğumum vardı şükür sağlıklı bir şekilde aldım oğlumu kucağıma 🙏 3. Sezeryan dı benim ama hepsi ilk gibi oluyormuş onu anladım heyecanı çok başkaymış 😍 ameliyatım çok güzel geçti bu arada spinal doğum oldu acımıyor korkmayın hiç bişey anlamıyorsunuz tek sorunum şuan sütüm çok az bestlak aldım bol su kayısı hoşafı fln içiyorum ama banamısın demiyor hala aynı mama takviyesi de veriyor hemşireler başka öneriniz varsa süt yapan şeyler hakkında söylerseniz sevinirim . Ayrıca bana da istediğinizi sorabilirsiniz doğum haklarında sağlıcakla kalın hepiniz sağlıkla alın bebeşinizi kucağınıza🙏🙏