yenibirannis 8+2 olduk göğüs hassasiyetim bı kaybolup bı tekrar basliyo bazen hic olmuyo bı şiddetli uçları sanciyo aciyo karincalaniyo bazen sadece yanları aciyo normalmi yaşayan varmı