Linasel kızlar bebeğim 36 haftalık hala daha kanala girmemiş ne yapmam lazım doğum kanalına girmesi için
efeninannesiii_ Linasel sizinle alakası yok sanırım bebeğin dönmesini bekliyor doktorlar doğum anında bile dönen varmış. Sağlıkla alın kucağınıza
DnzTnr Linasel spor masaj yürüyüş vs onerilmisti bı postta ama tam hatırlayamadım o egzersizleri arastirabilirsiniz
Dmlxgrbz Linasel bende 36 haftalik hamileyim bizimkiside kanala girmedi daha yürüyüs yap ve merdiven inip cik dedi ama yürüdüm zaman baya alt tarafima vuruyo yani yürüyemiyorum bilmiyorum nasil olcak hayirlsii🥺
Linasel hunilimom evet şuan kafası aşağıda doktorum da kanala girip makata doğru yüzünü çevirmesi lazım dedi
hunilimom Linasel yüzü yukarıda mi hala acaba benim iki kızımda doğum anında girdi kanala ama dediği gibi kafası makata bakıyordu yukarı bakarsa zor oluyormus
Linasel Dmlxgrbz bende yürüyemiyorum ya hemen ağrılarım başlıyor kalçam da belimde falan bide ilişki önerdi ama son haftalarımda nasıl olacak bilmiyorum bide meme ucu masajı yap dedi sizede fikir olsun
hayalperest2310 Linasel doğum pozisyonunda da benim bebeğim doğum kanalı dediğiniz ne oluyor acaba yerleşme gibi birşey mi bende 37 haftalığım bugün kontrolüm vardı pek bu konuyu konuşmadı doktorum hersey yolunda dedi
Linasel hayalperest2310 yani baş aşağıda ama doğum kanalına girmemiş işte kafası doğum kanalına yerleşip yüzünü makata doğru dönmesi lazımmış
hunilimom hayalperest2310 evet kafasını iyice kanala yani çıkışa yerleştirmesi yüzünün de sizin makataniza doğru bakması gerekiyor kafası aşağıda olmalı
Sydaydn Linasel ben de 38+5 im bebek kanala girmediği için ve kemik yapım uygun olmadığı için pazartesi sezaryen yapalım dedi doktorum 😕
Linabebek1 Benimki 37+6 kanalda ama çıkamıyor 1 cm açıklık var çatım çok dar bebeğin kafası iri çıkamadı sezeryan olcam