minikmucizeemaak Anonim16 Bat 9 u olunca bir kaç gün daha bekleyeyim dedim varsa daha çok belli olur yoksa da öyle
Kubra38 minikmucizeemaak ya bilmiyorum ya ben kuruma çizgisini falan görüyorum galiba fotoda bile belli olmuyor çünkü umutlanmayayım en iysi
Bercestee minikmucizeemaak bir daha yaptınız mı ben ilk yaptım böyleydi bir kaç gün sonra yine yaptım adetime vardı hatta. Silik çizgi çıktı. Eşim de yok dedi. Şimdi hamileyim doktor ultrason görüntüsü verince inandı😂. Rabbim tez zamanda sağlıklı hayırlı evlat nasip eylesin İnşAllah 🤲🤲
minikmucizeemaak Kubra38 Bence de umutlanıp üzülmek daha kötü o kadar insan var çizgi yazmış bana ama ümit etmek istemedim bekleyeceğim o çizgiyi tam görmeyi fotoğrafı yok mu testin
minikmucizeemaak Bercestee Dün tok karnına yapmıştım bunu canım başka testim yoktu bugün kaset test alıcam yarın sabah ilk idrarla denerim belki yada beklerim adetimi 5 gün var adete sağlıkla kavuşun bana da nasip olsun inşAllah❤️🤲🏻
minikmucizeemaak Kubra38 hiç mi gözükmüyor yine de bi at az çok belli eder bende kendi testimi negatif diye attım buradaki arkadaşlar gördü
Kubra38 İki gün sonra testi tekrarlıycam daha belirgin olursa kan vermeyi düşünüyorum kuruma çizgisi falansa diye kafama takıldı