minikmucizeemaak Arkadaşlar merhaba dademin bir postta konuşurken aniden kalkıp yaptım negatif diye paylaştım ama bir arkadaşımız sanki hayalet çizgi görüyorum dedi. Bat 9 ilk idrarla yapmadım yapmadan önce çok sıvı tükettim. Sizce negatif mi ? Çizgi gören var mı ?
AyFa1608 minikmucizeemaak çok çok dikkatli bakınca bir gölge var gibi. Ama çok erken yapmışsın. Adet gününde veya bikaç gün geçince ilk idrarla yap. Daha net sonuç alırsın. İnşallah vardır🌸
Meltems53 minikmucizeemaak canım ilk idrar olması önemli değil. Ben akşam 9 da 3 litre su içmenin üzerine yaptım çok net çıkmıştı. Ben çizgi göremedim adetine daha var zaten gecikirse yaparsın inşallah vardır 🙏🏻
beyzaburaksahin minikmucizeemaak ben görüyorum çünkü 3 gebeliğimdede aynı böyleydi hatta 1 hafta öncede böyleydi ve şuan hamileyim şimdiden hayırlı oslun🙈❤️
minikmucizeemaak Ben negatif diye çöpe attım elimde 1 test vardı onuda yapmış olarak testleri bitirdim ama bir arkadaş öyle deyince sizlere de sormak istedim 😊
AyFa1608 minikmucizeemaak bende negatif diye çöpe atmıştım yarım saat sonra gri çizgi vardı. Kuruma çizgisi diye aldırmadım 5 gün sonra ilk idrarla çıktı. Umutlandırmak istemem seni ama bekle biraz daha
minikmucizeemaak AyFa1608 Evet birden post okuyunca dedim ki hadi kalk yap içimden gelince böyle ne bileyim yaptım normalde kendime söz verip duruyordum erken yapmayacağım diye 😊 İnşAllah görüldüğü gibidir bekleyeceğim 🤲🏻❤️❤️
Asenova- minikmucizeemaak Bende oyleyim Bekleyim biraz daha diyorum ama hefes ishte 😄 Inshallah guzel haberler alirsiniz canim en yakin zamanda🤲💗
minikmucizeemaak Meltems53 Yumurtlama zamanı uygulamaya göreydi zaten geçen ay hiç regl görmedim aralık kimyasal yaşamıştım hayırlısı olsun inşAllah daha reglime 6 gün var 🤲🏻❤️
minikmucizeemaak turkuaz_ Yarım saat olmuş olmamıştır kahve meyve suyu vs içmiştim su içmenin haddi hesabı yok zaten bende 😂 birden heyecan geldi kalkıp yaptım öylesine inşAllah vardır bir kaç gün sonra alıp tekrar deneyeceğim
ysmnkrc Çok çok detaylı bakınca gölge gibi görünüyor sanki kuzum ama emin de olamadım bikaç güne tekrar yap istersen inşallah bebişin seninledir ♥️🥰
minikmucizeemaak beyzaburaksahin Yaa size de hayırlı olsun umarım gerçekten gördüğünüz gibidir bir kaç gün sonra ilk idrarla alıp yine deneyeceğim 🤲🏻❤️ İnşAllah bana da dua edin