DnzTnr doktorum hamilelikte lazerin bir zararı olmayacağını, sadece birkaç milim kadar ışın gönderdiğini bunun da zararı olmadığını söyledi. Yaptırabilirsin fakat hormon değişiklikleri nedeniyle etkisi az olabilir, hiç olmayabilir, boşuna gidebilir bu seanslar demişti.