nidosh canım 3 kere muayene ye gittim bana 7. Haftada kimyasal gebelik olmuş dendi
Keseyi gördü beta hızlı normal bir gebelikteki gibi yükseldi, kalp atışı duyma sevinciyle gittiğimiz gün kese bozulmuş ve kimyasal gebelik kürtaj ile almamız lazım dendi 😥
Amin çokk teşekkür ederim Rabbim isteyen herkese sağlıklı bir şekilde nasip etsin inşaallah kuzum🌸