Kızlar 28 haftalık ikiz gebeyim ağrı ve sık sık gelen sancı sonucu doktora gittim rahim ağzı 34 çıktı ama doktorum serklajın neredeyse kalmamış bebekler ezmiş dedi hemen ciğer geliştirici vurdu çok korkuyorum başına gelen var mı dayanırsa pazartesiye yeniden bakılacak ve gerekirse serklaj olacak dua edin lütfen bi gebelik kaybım var