B-S1 32 haftalığım aşırı mide yanması ve mide ağrısı şikayeti yaşıyorum doktoruma sordum pulcet tablet kullan sabah akşam aç karnına dedi aranızda kullanan var mı bu ilacı kızlar yardımcı olurmusunuz lütfen 🙏🙏
esiaks B-S1 ben hamilelikten önce reflüm için kullanıyordum. Doktor kullan dediyse endişelenmeyin. Çok faydasını gördüm ben.
B-S1 esiaks doktorum kullan dedi eczane hamileliklere vermiyoruz normalde dedi bende biraz tedirgin oldum