FatosNazim53 Belinay0922 Nerden vuruyorsun. Ben göbeğimden yapıyorum. Nerdeyse 8 aylık olcam hala göbekten yapıyorum.
Belinay0922 FatosNazim53 bende gobekten vuruyorum canm.Igneyi vurduugu yer cok yaniyo seninde oyle mi
boymomyz FatosNazim53 Canım ben 17 Haftamdayım, karnım bayaa belirgin zayıf olduğum için . İğne sertliklerinden dolayı sol hem mor hem sert sağdan kanıyor elimde kavrarken iğnenin ucu bebeğe gelir mi düşüncesi geliyor 🫢😅 Senin yorumun iyi oldu .
FatosNazim53 Belinay0922 ilacı verirken bazen yakıyor. Damara denk geliyordur. Benim bazen morariyor. Alistim artık
Belinay0922 FatosNazim53 valla canim hem cok acidi hemde morardi sonradan korktum ilk defa vurdigum icin.
91mer Belinay0922 acır acır bazende acımıyor :) İğneyi vurduktan sonra pistonu çekin kan geliyorsa demek ki ince damara geldiniz demek Kan yoksa demek ki kasa vurdunuz dopru yerdesiniz 45 derece acı ile vurun birde
FatosNazim53 91mer sertleşti bayağı ama elimle hafif de olsa kavrayabiliyorum. Son ana kadar ne olur bilemem valla. Baktım olmuyor bacak üzerinden deneyeceğim.
Belinay0922 boymomyz inş ya canm cok tatlidir.Igneyi gorunce elim ayagim titiriyodu.onceki gebeligimde düşüğü goze alip igneyi vurdurmadim dedim düserse dussun o derece korkuyorum igneden.
91mer Belinay0922 yandan degil 45 derece olacak sekılde banada dr hemşire oyke dedi hep Dik vuruncaaa offf daha daha cok açıyor ipne bike bende girmiyor :) 45 derece yani kalem tutar gibi
FatosNazim53 boymomyz Hiç bişe olmaz merak etme. Baktın çok zorlaniyorsun bacağının üstünden bol etinden dene. Yağlı olan yer acımıyor buna kannat getirdim 8 aydır.
boymomyz Belinay0922 Ben iğneyi görür görmez ağladım kız sen ne dion 😂kan verirken ölen insanım kürtajda uyutulmadan uyuşturulmadan girdim öldürdüler beni . Daha dur bu bebekleri doğurcaz bide 🫢
Belinay0922 FatosNazim53 canm bisy sorcam sana ya bugun asiri sirt agrisi ve bacaga vuran agrim var normal mi?
Belinay0922 boymomyz ay valla ben kirtaj yapilirken uyutuldum genel anestezi verildi.ama elim ayagim titriyodu korkudan.He ya valla bide dogum var hic deme😅
Belinay0922 boymomyz canm bisy sorcam sana ya bugun asiri sirt agrisi ve bacaga vuran agrim var normal mi?
boymomyz Belinay0922 Ben komple gördüm herşeyi ağrı kesici bile yoktu düşün halimi 🙄 Valla ben kürtajı o halde yaptıysam doğum kolaydır die düşünüyorum 😅 Zaten bebeğin eşi alttaymış sezaryen dedi bana 🫢