Belinay0922 sabah akşam fark etmez ama her gün aynı saatte vurulmaya dikkat etmelisin. Ben alarm kuruyordum. Havasını almana gerek yok. Dik tut ve birden gönder. En az acılı o oluyor. Kayınvalidem hemşire o bu şekilde yapıyordu morarmadı da acımadı da :) Yoksa eşimle ben yavaş yavaş vururken acıdan ağlıyordum:)