Mavihanem ya bende kararsızım. Yani yeni isim olsa ki yenileri eşim beğenmiyor. Yeniler de bile herkesin hemen hemen aynı. Hadi eskimeyen eskilerden koyayım diyosun yine çoğunda tekrarlıyor. Ben anlamadım. Hep aynı isimler dönüp duruyor ortalıkta 😂 bakalım hayırlısı