Nt4 Arkadaşlar merhaba. 25.haftamdayım ve bu hafta doktorlar ultrasonda bebeğin boynunda çene altından başlayan bir kitle olduğunu söylediler. Bunun için fetal MR çektirdik ve sonucu bekliyoruz. Çok tedirginim aynı ya da benzer durumu yaşayan var mı?
Haticeyakup Sonucunu çıktımı benim gebeligimde bebegimin boynunda kitle var denilmişti yardımcı olabilirim size