Bensss bende bugün 7+2yim 5+3ken doktora gittiğimizde keseyi gördü ama ölçülemeyecek kadar küçük dedi geç döllenme büyük ihtimalle dedi 8inde randevum var ultrasonda ne kadar çıkacak merak ediyorum bende sizinki de büyük ihtimalle geç döllenme olmuştur içinizi ferah tutun strese sokmayın kendinizi ☺️