Herkese merhaba🌸 biz 6+3 olduk. Tavsiyeler üzerine Oya hanım’a kontrole gittik ve çok memnun kaldık. Aşırı naif bir insan☺️ Önce normal ultrasonda kalp atışlarını duymak istedi ama kese hariç başka bişey göremedi. Vajinal ultrason teklifinde bulundu ben biraz çekindim, istemedim ilk etapta fakat bana güven verdiği için kabul ettim. Bebişin her bir şeyini gördük, kalp atışı da dahil☺️ sadece sol tarafımda küçük bir kist varmış o da zamanla kaybolur korkulacak bişey yok dedi. Ordan da gebelik okuluna uğradım, harika ya😍 Hekim tavsiyesinde bulunan herkese çok teşekkür ediyorum. İlk defa bir kadın doktorun yanında kendimi güvende hissettim.