Kızlarr bır haftadır hastanede yatıyorum sanırım dpgurucam sancılarım çok çok fazla doktorum gayet relaks haftan iyi sıkıntı yok haftan iyi sıkıntı yok diyor neyse doğurmak en çok istediğim şey zaten onu geçiyorum hdjd Kızlarımın saçları varmış bak bak uçuşuyor suda dedi ne zaman saçlı bebek görsem içim giderdi umarım doktorun dediği gibi olur ve saçlıdırlar bu arada kiloları ne hocam dedim ölçüm yapmıyorum daha 3 gün önce yaptım zaten 10 güne doğurursun napcan kiloyu diyor eve yollamayacaklar bu gidişle sancım dursa bile birinin suyu az yollayamam dedi perınatoloji servısınde yatıyorum doktorum çok çok iyi devlete göre harika bir adam hatta yanarım yanarım 8 ay boyunca özele döktüğüm paraya yanarım normalde özelde idi doğum ikisine bir takıplıydım ama burda yatışım yapıldı ve özeldeki doktoruma yazdım nst sonuçları ile buraya gelsende doğuma kadar yatman gerek dedi maalesef gecelık 3 bın verip orda yatamam burada rehın kaldım yanı djdjdkxbdn sanırım geliyor prenseslerim 😂❤️