Benim doktorum çok açık sözlü dost acı söyler hesabı konuşuyor bana açık açık kilo almamaya çalış ayda Maximum 1 kilo al sadece doğum veya bebek için değil kendin için sonra sarkıyor karın falan kötü görünüyor dedi 😅😅😅 ben haklı buluyorum kendisini inşallah minimum kilo ile kapatırım