Marsmelow Hayalim2baby anladığım kadarıyla hepsi normal görünüyor. Bence doktorunuza sorun çünkü her farklı yorum insanın kafasını karıştırıyor. Bende böyle deneyimlerim.
Patito__ Hayalim2baby bir sorun yok cnm hepsi olmasi gereken deger aralığında sdce progestan dusuk biraz ama oda sanirim adetin 21. Gunu falan bakiliyor adetliyken veya diger vakitlerde flan verdiyseniz ondandir
Elaaa81 Hayalim2baby Pcos hastasıyım benim prolaktinim yüksek çıkıyordu ama prolaktinin güzel canım 🌸
Hayalim2baby Elaaa81 sonuçlar yeni çıktı henüz gosteremedim doktoruma. Umarım engel bı durum yoktur 😏
Hayalim2baby 8143 dahiliye’ye gittim ama henüz randevum gelmedi sonuçları gosteremedim doktora. Tiroid hangisi?
zipzipbebek fatiss sadece buna bakarak pcos demek çok da doğru olmaz çok fazla yan etkileri var pcosun benim de öyleydi oran olarak pcos görünüyordum ama ultrasona bakınca veya iki adet arasındaki zaman çok değildi ondan doktorum pcos değilsin demişti