Yani saçmalık demek dünyanın en cahilce yorumu bence. Bilim var arkadaşlar, inansanız da inanmasanız da :D
Biliyorsunuz cinsiyeti erkek belirliyor. Bizde sadece xx kromozomu var, karşı tarafta ise x ve y. Erkekten x kromozomu gelirse kızınız, y kromozomu gelirse oğlunuz olur. Y kromozomlu spermler hızlı ve aktifler, x kromozomlarından daha iyi yüzüyorlar fakat çok koşan çabuk yorulur deyimiyle, x kromozomlarına göre ömürleri daha kısa oluyor. X kromozomlu adaylar ise daha hantallar, yavaş yüzüyorlar ancak ağır hareket ettikleri için uzun yaşıyorlar. Eğer siz çatlayan yumurtaya aday gönderirseniz hızlı olan kazanır yani oğlanlar. Yani baktınız teste, tamam diyor çatladım, bu durumda oğlan olma ihtimali yükseliyor. Zira hızlı olan kazanır. Eğer hazır olmayan bir yumurtaya aday gönderirseniz, ilk giden oğlanlar bakacak ki kapı duvar. O sırada arkadan gelen kızlar uzun ömürlü oldukları için döllenme x ile olacak. Yani yumurtlamadan önce giderlerse uzun ömürlü olan kazanır. Yine de hiçbir yöntem kesin sonuca bağlanmıyor, denemesi bedava.