ozgeya HaticEngin Geçmiyor malesef,dejenere zamanları özellikle insanı mahvediyor. Ne serum kaldı ne ağrı kesiciler.doğumdan sonraki 10 güne kadar çektim.Ama benimki 22 cm idi. Şimdi hala ara ara ağrı yapıyor ama hamilelikteki kadar değil.Laparoskopi olacağım önümüzdeki aylarda.
tuubiy Evet bende de var subseroz miyom 16. Haftamda baya bi kasık ağrısı çektim, şimdi de arada ağrı yapıyor çok sık olmasa da 😕
tuubiy sevil87 21. Haftada baya bi ağrı çektim acillik oldum hastahanede kaldım hatta. Dinlenmenizde fayda var, parol içmekte sıkıntı Yok diyor doktorlar. Bi iki hafta sürüyor ara ara oluyor ben buz koyuyordum hatta uyuşsun diye. Kıvrandığım, uyuyamadığım zamanlar oldu ama geçiyor inanın. Allah yardımcınız olsun 🦋
Askkokuluyavrum Benim de var rahim basında 4.5 cm doktorum ilerleyen günler de agri yapacak demişti daha 7 haftalığız büyüdükçe yapacak sanırım
sevil87 Askkokuluyavrum 2,3 gündür felaket ağrı yapıyor,gece dönmek iskence,şuan bile arada ağrısı geçiyor oh bir rahatlıyorum diyorum yeniden başlıyor
iraz4 sevil87 benimde 10cm miyonum var 27 haftaligim 3 gun oldu kasigima agri yapiyor uyku bile uyutmuyor nasil gececek ne olacak bilmiyorum
sevil87 tuubiy ay inş.sizede çok sık ağrı giriyor muydu buz faydası oluyor mu eve gidince koyayayım adet sancısı gib bir ağrı bir rahatlık baya sık ağrıyor yolda yürüyemedm sabah zorla işe geldim miyom solda baya elime geliyor taş gibi birşey ,akşam dönüyorum acıyor ayağa kalkıyorum acıyor
tuubiy sevil87 evet evet inanın aynı şeyleri yaşadım, benim sağ tarafta 13-14 cm ve elime geliyo tabi büyük bi taş gibi. Başından beri erken Doğumu tetikleyebilir dedi doktorlar ama şu an elhamdulillah 33. Haftadayız. Yani direk buzu karnınıza değil de soğuk bi kompresi bi bezin üstünden gezdirebilirsiniz çok sık olmamak kaydıyla ağrı geldiğinde. Geçiyo İnanın, ama parol almaktan çekinmeyin bi sakıncası Yok çünkü.
sevil87 tuubiy dayanılacak gibi değil,biraz daha zorlarsa parol içeyim çok tşk.ederim içim rahatladıayda bir olsunda sürekli olmasın bu ağrılar :)
Kabarik tuubiy benimde 14 cm ve 23 haftalığız. Benimde elime Gelior sag altta sizinkine cok Benzettim. Acaba sizinde rahim Agzini kapattimi sezeryan icin size bisey soyledilermi? Bana bi ihtimal Dikey kesi yapabiliriz asagiyi Kapatmis dediler
Selvozge iraz4 benim miyomum da 13 cm dışarı doğru büyüyen bir hafta önce bir hafta süren ağrı çektim 10 cm di büyümüş 13 cm olmuş hastanede yattım iki gün serum takıldı parol biraz rahatlattı
sevil87 iraz4 bende gece dönemiyorum ağrıdan uyuyamıyorum acile gittim tek çözüm dinlenmek ve ağrı kesici dedi
iraz4 Selvozge sehir disindayim haftasonu evime gidecem kendi doktorum pazartesi gorecek parol bile kesmiyor nasil dayanacam bilmiyorum insallah benimde gecer Allah hepimize sabir versin
Selvozge iraz4 kaç haftalıksın 27. Haftaya kadar voltaren iğne yapılabilir bana da iki kere yapıldı yada endol fitil kullanabilirsin Prof dr a gittim ben istersen sor doktora
iraz4 Selvozge bende 27haftaligim canim benim doktorda prof buraya gelip seni gormeden bisey diyemem demisti olmazsa geri donecem artik gozukecem tesekkur ederim verdigin bilgiler icin
olidam62 Selvozge ben suan 23 haftlk hamilym hersym alt üst oldu hayatm değişti miyom agrisindann😥hamilelgmn tadini bile cikaramyrm
Selvozge iraz4 nasıl dayanıyorsun serum falan takıldın mı bebeğin nasıl doktorum bazen 27.haftalarda atak gelebilir demişti senin o atak sanrm Allah yardımcın olsun
iraz4 Selvozge Selvozge canim dun kasik agrim var diye acile gittim ultrasonda kontrol edildi bebek iyi idrar tahlili aldilar ilaca gerek gormediler gonderdiler bugunde gecici bir doktora gittim.kendi hastasi olmadigim.icin pek ilgilenmedi miyonun var agri ondandir yapacak bisey yok dedi gonderdi mecbur yarin gidecem memlekete cunku agriya dayanamiyorum Allahim hepimizin yardimcisi olsun insallahh
iraz4 sevil87 ben bugun kendi doktoruma geldim nst tahliller ultrason derken yatis verdi erken dogum riski var dedi bende enfeksiyonda cikti yatiyorum serum takildi dinleniyorum