Merhaba kızlar bir sorum olucak. Gebeliğin başından beri demir ilacı kullanmama rağmen kan değerlerim hep düşük en son doktor kontrolünde demir ilacını günde 2’ye çıkardı doktorum. Dün sağlık ocağında izlemim vardı kan vermiştim hemşirem bugün kan değerlerin hala çok düşük dedi. Demir ilacını portakal veya portakal suyuyla birlikte tüketmemi etkisinin daha çok olduğunu söyledi. Sizlerden demir ilacını portakal suyuyla falan içen faydasını gören var mı acaba?