Şimdi kontrolden geliyorum 37+4 üz bebek kanala başını sokmuş biraz dedi çok sevindim ben de normal doğum istiyorum 🤩 2 hafta önce gittim böyle bir şey yoktu inşallah sonlara doğru dönüyor sanırım bir de ben pilates hareketleri falan yaptım son 2 haftadır etkisi oldu mu bilmiyorum ☺️