Bende 31+3 üm benim bebeğimde hep kafası yukarıdaydı hiç dönmedi. Hala da dönmüyor. Doktorlar söylüyor makat geliş sezeryan olabilir diye ama 37-38. Haftalar da dönenler hatta daha ileri ki haftalar da dönenleri gördüğüm için şuan stres etmiyorum. Dönerler inşallah 🤲🏻 stres etme