Msl_ege Sizde de kasık ağrısı var mı ? Kıvrandırıyor beni resmen . Normal mi acaba ? Ve ne kadar sürer 🙄
Cisel Msl_ege evett 6+1 deyim suan kasik agrim cok var bir de regl agrisi gibi 10 saniyede bir bicak saplaniyor gibi ama normalmis doktor oyle dedi
Krispiim16 Caciinnn kişiden kişiye değişiyor canım kısıtlama yapma senin için önemli olan iki kat artışım olup olmaması