Bebilito ben normalde de çavdar tüketen biriyim. Beyaz ekmek almıyorum hiç. Fırından alıyorsanız zaten dilimleri küçük oluyor çavdarların. Sabahları 3-4 dilim yiyorum. Ama dilimler avuç içi kadar. Zaten gün içinde yediğim ekmek o kadar akşamları tüketmiyorum. Markette satılan çavdarlar kadar büyük değil. Düşükle bir bağlantısı olduğunu ilk defa duydum açıkçası. Yıllardır yiyorum gebelik sürecimde de bırakmadım.