Gulnar_95 valla o an anlamadım da doktor söyleyince birde buralarda okuyunca anladım ki rahmine baskı oluyorsa çıktı çıkacak gibi hissediyorsan dönmüş oluyor birde benim karnımda batma oldu nasıl diyim sanki göbek deliğime bağlı olan kordon cekiliyomus gibi acı hissettim karın kasık ağrısı yaşadım meğerse bıcırık dönüyormuş geçti tabi ağrısı