Melike_48 Selam güzel anneler doğum ücretleri ay ay mı alınıyor 4 ay boyunca ücretli izin süresince yoksa toplu ödenekmi alınıyor
Cayvarmiya Melike_48 bazı iş yerleri aylık veriyormuş sgk ya bildirmeleri gerekiyormuş . Ama ay ay almazsan doğumdan hemen sonra bir, sonraki iki ay da bir alıyorsun