Doktorum 7 mart için sezeryan günü verdi tek yumurta ikizlerimi doğuruyorum ilk doğumum normaldi 1 sene oldu doğum yapalı hemen arkasından hamile kaldım şimdi bunlar sezeryan olucak biri dönmüş biri dönmemiş hala ağrım açılmam da yok mecburum yani ve korkuyorum açıkçası kendimi rahatlatmak istiyorum tecrübelerinizi yazar mısınız ya bide gülüceksiniz belki ama sabah 8 de ameliyatım makyaj yapıp da gitsem nasıl olur beyaz tenliyim hasta gibi hissetmek istemiyorum ameliyattan sonra kendimi☺️