Esraari22 Esved doktor normal dediyse sorun yoktur canım sıkma canını benimkine önden gidiyor baya dedi ama benim haftamda bir yanlışlık var sanırım ultrasonda 20 +3 çıkıyor çünkü suan 18+ 3 üm