Dilaraaaa3 Merhaba benden daha daha tecrübeli annelere sesleniyorum lütfen beni aydınlatır mısınız? Triodlerimden ameliyat olucaktım bebeği öğrenince olamadım biyopsi yapılacak bebek 3.5 aylık ve tsh 4 üzerinde bu durumla karşılaşan oldu mu ?
MinelHaapy Dilaraaaa3 bende troit amelytlıyım canım her ay endokrin kontrolündeyim ilaçlarımın dozu ayarlanıyor çok şükür bi sıkıntı yok
Dilaraaaa3 MinelHaapy MinelHaapy Peki bebek için riski var mıydı ben hamilelikten önce ameliyat olucaktım ama öğrenince ertelendi haftaya biyopsi var kötü çıkarsa bebekle ameliyat olucam
MinelHaapy Dilaraaaa3 ben hamile kalmadan önce ameliyat oldum canım yani bi risk yok şuan benim durumda sen neden hamileyken amelyt oluyorsun erteleme şansınız yok mu benim de biyopsi kötü gelmişti o şekilde oldum amelyt
Dilaraaaa3 MinelHaapy benim ilk biyopsim kötü geldi ikinci belirsiz geldi 3 üzerinde büyük bir modül var boğazımda kitle şeklinde ve bu son biyopside kötü gelirse bebekle ameliyat olmak zorundayım
MinelHaapy Çok geçmiş olsun canım hiç endişe etme ben iyiki olmuşum diyorum benim amelyttan sonra da pataloji kötü geldi atom bile almadım çok şükür benim kitle 5 mm di Amelytta kolay 2 3 gün zorluğu var sadece umarım sonuçların iyi gelir nerde amlyt olacaksın
Dilaraaaa3 MinelHaapy çapa da ameliyat olacağım ameliyat hemen sonra atom gerek miyot mu çünkü doktorum öyle dedi atom alman kazım dedi psikolojik olarak bitik durumdayım hamileliğe bile hevesli değil her an sonlanacak gibii
MinelHaapy Canım 1 cm altına atom vermiyorlar benim sonuçlarım heyete girdi atom almadım çok şükür bi sıkıntıda yaşamadım aynen süreç insanı çok yıpratıyor pskolojikmen bende çok kötüydüm ama inan unutuyorsun kötü zamanları
Dilaraaaa3 MinelHaapy 3 cm büyüklüğünde benim heyet toplandı biyopsi yapıcaklar acılı günü bekliyorum :)