Simsimgesim Ben Nuray hanım takipliyim. Çok memnunum ve çok seviyorum kendisini. Çok pozitif, guleryuzlu,açıklayıcı. Yani benim için öyle, kişiden kişiye değişebilir tabi ki malum doktor ile enerji ve uyum çok önemli :)