Merhaba sabah şeker yüklemesi yaptırdım. İlk seferdeki 78 çıktı sonra glukoz içtim 1 saat sonra 174 çıktı ve ondan 1 saat sonra 109 olarak çıktı. Doktora henüz göstermedim sonuçları. Bu sonuçlara yakın olup sıkıntı yaşayan var mı? Bilgisi olan Yardım lütfen☺️