Kızlar merhaba, 36. Haftamız doldu bugün. Bir kaç gündür çarpıntı yaşıyorum, bugün çok arttı sol kolumda da uyuşma hissettim. Acile gittik ekg çekildi. Ritimde bozukluk yok fakat nabzım 128 çıktı. Bir kaç gün önce eczanede de ölçtürmüşüm yine aynı şekilde yüksekti. Bugün kendi kadın doğumcumu aradım fakat ulaşamadım geri dönüş bekliyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı? Doğumla ilgisi olabilir mi? Hissetmediğim sancı vs durumu olabilir mi? Acildeki doktor kadın doğuma çıkıp söyle demişti. Özel takipliyim kendi doktoruma Danışmak istedim önce. Sezaryen olacak 23 Martta normalde. Çatı muayenesinden korktum açıkçası yaparlar diye. Tavsiyeleriniz olur mu ne yapmam lazım?