Kızlar bel fıtığımdan dolayı sezeryan olucak mecburi şuan 33+2 haftalığım 22 gün sonra Randevum var sizce 37. De sezeryan istesem alır mı doktorum artık yürüyemiyorum çünkü bacağıma aniden uyuşma geliyor dengem kaybediyorum 37de sezeryan olan var mı emme refleksi olmaz diyorlar ama doğru mu