ebrbran Haftalara geldik çok şükür , çok ödemlenmeye başladım, ellerim ayaklarım çok fena 🙁 çok fazla hareket edemiyorum, evin içinde yürümeye çalışıyorum. Başka neler yapabilirim ? Sizde durumlar nasıl ?
Slaedz 32+2 monodi gebeyim 0 uyku bölük pörçük 3 saat falan anca uyuyabiliyorum oturamıyorum devamlı yatamıyoruz ayakta duramıyorum 🥺