Selma067 kulak asma derim. Ben çayı da kesmedim aksine öncesine göre daha çok canım istedi, kansızlık yapıyor dediler ilk kan tahlilimde hemoglobin değerim 13, 26. Haftada 12.9du. Doktorum da hiçbir şeyime kısıtlama yapmadı. Kötüyü çağırma, iyi düşün iyi olsun 😊 en önemlisi kafanın rahatlığı👍🏻