Selamün aleyküm hanımlar dün gece belirli aralıklarla sancılarım gelmeye başladı saat 4 te sıklaşınca hastaneye gittim açıklık yoktu sancılarda nst de var ama hafif düzeyde diye eve döndük gece boyu düzenli olan sancılarım bi anda kesildi hiç sancım yok 39+4 üm bu durumu yaşayan var mı nasıl sancılarımı sıklaştırabilirim