Elifmstf555 Kızlar en son 32+5te gittim doktora 2 kilo olmuş kilosu normal dedi doktorum sizlerde durum nedir?☺️
Cerenbaysal 33 de 2059 dedi sizce az mı doktorum az olduğunu söyledi ve beselenmeme dikkat etmemi söyledi az olmadı kilosunun baya strese soktu beni🥹
Elifmstf555 Cerenbaysal benimde hemen hemen aynı kiloda ama doktorum haftasıyla uyumlu Olduğunu söyledi
Serap32 Elifmstf555 33+6 da 2610 gramdi paşam ama 3. Gebeliğim benimkiler genelde tombiş doguyor ilk 4350 doğdu 2. 4220 doğdu bakalım bu kaç kilo dogucak🤭😂
btllsk Elifmstf555 27+0 da 1100 Gr dık şimdi 29 haftalık olduk pazartesi randevumuz var bakalım kaç kilo olmuş meraktayız bizde 🥰
guzelanne01_ Elifmstf555 canım sana az geldiği için soruyorsun sanırsam Bebeğin sağlığı en önemlisi ve kilosu düşük gibi annelere görünene bebekler doğduğunda hızla kilo alıyor☺️
Elifmstf555 guzelanne01_ herkes öyle kilolar yazıyorki o endişeye düşürdü bian . Doktorum sağlığı yerinde ve haftasıyla kilosu uyumlu dedi normal doğum düşünüyorum Allah nasip ederse o YüZden sağlığı yerinde olsun yeter çok kilolu olursa zaten doğumda zorlar🤣