Tubag1 Kızlar karnım çok gergin doktor bebek yağı kullan dedi kullandığınız memnun kaldığınız marka bebek yağı var mı ???
bademli_puding Tubag1 bende şuan karnıma bebe yağı kullanıyorum dalinin bebek yağını kullanıyorum memnunum ama çatlak kremi alıcam
kuzeymomsss Tubag1 bebek yağı yerine kantaron yağı kullanın bence, hem çatlak oluşumuna engel olur. Ben kantaron yağı kullandım hep bir tane çatlağım yok
Tugceee95 Tubag1 dalin kullanıyorum ben 22 haftaya gırıcem hıc catlagm yok bıde saglıkocagndaki ebe bioli onerdi onuda alıcam bakalm
Seyyahfener kuzeymomsss benimde aldığım kantoron yağım var ama zararlı diye yorumlarda görmüştüm herhangi bir sorun yaşamadınız değil mi? Bende kullanmak istiyorum da :/ ama kokusu biraz ağır tabii:/
Btlklnc Tubag1 İlk baslarda kantoron yagı kullanmıstım kıyafetlerım hep battı. Bı kac aydır dalin bebek yagını kullanıyrm hem heryerıme sürüyrm yumusacık yapıyor vee catlagımda yokk
hamilegunlugum Tubag1 ben ilk gebeliğimde sadece bebek yağı kullandım hiç çatlağım yok çok şükür şimdi ikinciye hamileyim yine bebek yağı kullanıyorum tabi yapı meseleside önemli ayrıca 8-9 kilo almıştım fazla kilo alsam çatlak olrmuydu bilmiyoeum
Beybiacar Tubag1 canım doktor catlak içinde önerdi bana ben dalinin bebek yağinı kullandım kokusunu çok seviyorum hepsi aynı etkiyi gösteriyor
Ledeyna21 Tubag1 çatlamaması için söylüyorsanız bi faydası olmaz sadece belki azaltır çünkü çatlama yapısal ve ırsidir vücut yapısıyla alakalı
Tkckvci Tubag1 dalinin bebe yağını kullanıyorum canim. Yalnız çatlama önleyici olabilir güzel de nem veriyor fakat ilgisi yok çatlama biraz genetik Bi durum.