Randevum 14 Marttaydi 5+4 haftalık gebeydim hesaplamama gore bu sabah kanamam olduğunu gördüm ve doktora gittim hem ultrasyondan hem alttan muayene etti keseyi goremedi büyük ihtimal bos gebeliğe düşük yapıyorsun dedi beta değerim 141 çıktı çok üzgünüm kendimi çok çabuk kaptirmistim hamileliğime 😔