Zeynepozcan Selam hanımlar 12+2 haftalık gebeyim geçen sene işe girerken tetanoz aşısı olmuştum 1 kere, gebelikte tekrar yaptırmalı mıyım? Aşının 5 yıl geçerliliği var denildiği için kararsız kaldım
Emineedrk Zeynepozcan 2 doz şeklinde değilde 1 dozunu vurdururlar canım benimde 5 sene geçmemişti üstünden ama hemşirem 2 sinide vuralım ben vurdurman taraftarıyım demişti vurdurdum bende
guzelanne01_ Zeynepozcan aynen öyle aslında bugun gittim ben aşıya 22+3 haftalığım ilk dozu vuruldu ilk hamileliğimde 2011 de vurulduğu için doğal olarak bana iki dozlu olmak zorunda ama hem haftam geçikti depremden dolayı hemde aşı yokmuş 1 ay sonra yinede ara dediler
Kiraz53 Zeynepozcan tekrar olman lazım bende 2021 senesinde 2 doz oldum bu senede 2 doz olcam Bi zararı yok faydası var
AyFa1608 Zeynepozcan 2021 ekim- Kasım’da ilk gebeliğimde olmuştum iki doz. Bu ikinci gebeliğim. Sağlık ocağında aşı yoktu i, ebem gelimce ararım ama olmasan da bişey olmaz 5 sene koruyuculuğu var dedi, olmadım. 31+1 im bu saatten sonra arasa da olmam😅