SSuleeN hastane hastane degisiyor sanirim cnm ilk sezerynimi akademide yapmistm orda benle birlikte cikti bebek bekletmislerdi sonra iyiyim die yatagi az dogrultup kucagima vermislerdi smdi ikinci sezeryan olucam baska bir hastanede medar diye burda doktor onden gonderiormus bende sevemedim vallahi.. babasi alir sadece bizde ama iate dier oglum kardesini gordgunde ben goreblckmiyim bilmiorm. Onu asalarda oyalasnlar istyrm ben idaya gelince cagarticm. Yapcaz bisekilde