Merhaba canım anneler ve anne adayları hepiniz sağlıkla kucaklayın yavrularınızı ınsallah ben ssvd diye çıktığım maceramı deprem etkısı ıle bozulan pskolojım uzerıne sezeryan ıle devam etmeye karar verdim 2.doğumum du kızımın masallahı vardı gelısımı ıyydı hamılelıgım zor geçti 6subat gecesı sancı başladı sabaha kadar cektım. Telefonu bı aldım elıme 10ıl depremı ıle yıkıldım adeta panık atak yaşadım tanıdıkları aradım sabah 7de acıle gittik serum üstüne serum takıldı sancılar duzenlı ben stres devlet hast.old için nöbetçi doktor alcak dediler 38+0dım imza attım çıktım ıstemedım doktoruma gıttım yarın erkenden gel dedi ertesi gün gıttım bır yudum suya sebep öğlenı bekledıler alındım 12.36 da doğdu kızım 2.sezeryan nasıldı çok farklı ilkiyle alakası yok korkacak bırsey varmı yok ama hıssedıyorsunuz cekıstırme baskı vs değişik bence narkozu az verıyolar yanı uyusturma için ılacı bence sonda ben uyusukken takılmıştı ılkınde bunda aylıkken takıldı acıyorum hayır ama rahatsız edıcı bır hıs sevemedım ama sanıyelık bıttı gıttı neyse çok şükür evıme geldim 2gun tuttular hastanede çabuk toparladım hemen ayaklandım Bırdaha da oturmadım ara ara dınlendım bebısımı kendim emzırdım her ısımı yaptım kendim sütüm hemen hastane de geldi bestlak aldırdım pısman oldum sütü çok artırdı zaten vardı sütüm garantı olsun derken fazla süt aktı hep ağrı sızı eve geçince kullanmadım dengelendı kızımda bende harıkayız toparladık sorusu olan sorabılır herkese sağlıklı doğumlar