Selamlar, doktorum hastaneden ayrılıyor bu yüzden nergiz hanıma emanet etti kendisi cok güler yüzlü saolsun son Muaynemi kendi doktorum cumartesi yapacak 13ünde de nergiz hanım sezeryanımı yapacak nasipse. Daha önce Nergiz Hanımda Doğum yapan var mı acaba sürece nasıl geçti kolay atlatabildiniz mi.?